آ
-
آسیبشناسی
شناسایی چالشها و راهکارهای فرآیند شکل گیری هویت اجتماعیفرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: موردمطالعه، استان هرمزگان [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 105-128]
-
آموزش
بررسی اثربخشی بازی رایانهای آموزشی تولیدشده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 37-17]
-
آموزش
تأملی معرفتشناختی بر آموزش درس «علوم تجربی» با تکیه بر دیدگاه ویتگنشتاین دوم [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 15-37]
-
آموزش
بازنمایی هویت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]
-
آموزش الکترونیکی
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به تعاملات عناصر آموزشی در آموزش سنتی، الکترونیکی و ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 51-64]
-
آموزش ترکیبی
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به تعاملات عناصر آموزشی در آموزش سنتی، الکترونیکی و ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 51-64]
-
آموزش دقت دیداری و شنیداری
ارزیابی آموزش مداخلهای راهبردهای دقت دیداری و شنیداری بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 49-39]
-
آموزش سنتی
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به تعاملات عناصر آموزشی در آموزش سنتی، الکترونیکی و ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 51-64]
-
آموزش طنزمحور
چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 88-69]
-
آموزش مجازی
بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
-
آموزش و پرورش
بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 103-89]
ا
-
ارزشیابی
ارزیابی کیفیت صلاحیت های حرفه ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان) [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 65-78]
-
استان کردستان
ارزیابی کیفیت صلاحیت های حرفه ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان) [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 65-78]
-
اقدامپژوهی
چگونه توانستم با استفاده از ساخت پادکست دانشآموزم را به ارسال تکالیف صوتی علاقهمند کنم؟ (اقدام پژوهی در شبکه آموزشی شاد) [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 33-50]
-
اقدامپژوهی
چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 88-69]
-
انگیزش شغلی
بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 103-89]
-
انگیزه تحصیلی
چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 88-69]
ب
-
بازی رایانهای آموزشی
بررسی اثربخشی بازی رایانهای آموزشی تولیدشده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 37-17]
-
برنامه درسی
دلالتهای نظریه پیچیدگی برای برنامه درسی [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 68-51]
پ
-
پادکست
چگونه توانستم با استفاده از ساخت پادکست دانشآموزم را به ارسال تکالیف صوتی علاقهمند کنم؟ (اقدام پژوهی در شبکه آموزشی شاد) [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 33-50]
-
پدیدارشناسی
بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
ت
-
تعاملات عناصر آموزشی
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به تعاملات عناصر آموزشی در آموزش سنتی، الکترونیکی و ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 51-64]
-
تعهدسازمانی
بررسی وضعیت حرفه ای گرایی و تعهد سازمانی معلمان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 65-84]
-
تمرین
بازنمایی هویت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]
-
توانایی خواندن
ارزیابی آموزش مداخلهای راهبردهای دقت دیداری و شنیداری بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 49-39]
-
توانمندی روانشناختی
رابطه توسعه حرفهای و توانمندی روانشناختی معلمان با روش تدریس اثربخش در آنها [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 85-97]
-
توسعه حرفهای
رابطه توسعه حرفهای و توانمندی روانشناختی معلمان با روش تدریس اثربخش در آنها [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 85-97]
چ
-
چندپایه
ارزیابی کیفیت صلاحیت های حرفه ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان) [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 65-78]
ح
-
حرفهایگرایی
بررسی وضعیت حرفه ای گرایی و تعهد سازمانی معلمان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 65-84]
د
-
دانشجومعلم
بررسی رابطه نابرابری جنسیتی با سلامت روان دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 19-31]
-
دانشجومعلمان
بازنمایی هویت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]
-
دانشجومعلمان
شناسایی چالشها و راهکارهای فرآیند شکل گیری هویت اجتماعیفرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: موردمطالعه، استان هرمزگان [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 105-128]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی رابطه نابرابری جنسیتی با سلامت روان دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 19-31]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
-
دانشگاه فرهنگیان
بازنمایی هویت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]
-
دانشگاه فرهنگیان
شناسایی چالشها و راهکارهای فرآیند شکل گیری هویت اجتماعیفرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: موردمطالعه، استان هرمزگان [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 105-128]
-
درس علوم تجربی
بررسی تأثیر آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری پایدار مباحث زمین شناسی کتاب علوم تجربی متوسطه اول منطقه خزل شهرستان نهاوند [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 1-17]
-
درس علوم تجربی
تأملی معرفتشناختی بر آموزش درس «علوم تجربی» با تکیه بر دیدگاه ویتگنشتاین دوم [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 15-37]
-
دلالتها
دلالتهای نظریه پیچیدگی برای برنامه درسی [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 68-51]
ر
-
روش تدریس اثربخش
رابطه توسعه حرفهای و توانمندی روانشناختی معلمان با روش تدریس اثربخش در آنها [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 85-97]
ز
-
زمینشناسی
بررسی تأثیر آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری پایدار مباحث زمین شناسی کتاب علوم تجربی متوسطه اول منطقه خزل شهرستان نهاوند [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 1-17]
س
-
سلامت روان
بررسی رابطه نابرابری جنسیتی با سلامت روان دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 19-31]
-
سوادرایانهای
مقایسه نگرش و سواد رایانهای معلمان زن و مرد مدارس هوشمند در استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات در فرایندهای آموزشی و اداری [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 15-1]
-
سیاست های جذب و تربیت معلم
مقایسه سیاست های جذب، تأمین و تربیت معلم از نگاه مدیران مدارس [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 39-64]
-
سیستمهای پیچیده
دلالتهای نظریه پیچیدگی برای برنامه درسی [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 68-51]
ش
-
شبکه آموزشی شاد
چگونه توانستم با استفاده از ساخت پادکست دانشآموزم را به ارسال تکالیف صوتی علاقهمند کنم؟ (اقدام پژوهی در شبکه آموزشی شاد) [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 33-50]
ص
-
صلاحیت های حرفه ای
ارزیابی کیفیت صلاحیت های حرفه ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان) [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 65-78]
ع
-
عملکرد تحصیلی
بررسی اثربخشی بازی رایانهای آموزشی تولیدشده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 37-17]
-
عملکرد شغلی
بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 103-89]
ف
-
فنآوری اطلاعات
مقایسه نگرش و سواد رایانهای معلمان زن و مرد مدارس هوشمند در استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات در فرایندهای آموزشی و اداری [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 15-1]
-
فناوری
بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
ک
-
کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان
مقایسه سیاست های جذب، تأمین و تربیت معلم از نگاه مدیران مدارس [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 39-64]
-
کارورزی
بازنمایی هویت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]
م
-
محیط آموزشی
بررسی وضعیت حرفه ای گرایی و تعهد سازمانی معلمان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 65-84]
-
مدارس دولتی و غیرانتفاعی
بررسی وضعیت حرفه ای گرایی و تعهد سازمانی معلمان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 65-84]
-
مدرسه هوشمند
مقایسه نگرش و سواد رایانهای معلمان زن و مرد مدارس هوشمند در استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات در فرایندهای آموزشی و اداری [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 15-1]
-
مطالعات اجتماعی
چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 88-69]
-
معرفتشناسی
تأملی معرفتشناختی بر آموزش درس «علوم تجربی» با تکیه بر دیدگاه ویتگنشتاین دوم [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 15-37]
-
معلمان
بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 103-89]
-
معلمان
ارزیابی کیفیت صلاحیت های حرفه ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان) [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 65-78]
-
معلمان زبان انگلیسی
بررسی وضعیت حرفه ای گرایی و تعهد سازمانی معلمان زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 65-84]
-
مقطع ابتدایی
چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 88-69]
-
مهارتآموزان ماده 28
مقایسه سیاست های جذب، تأمین و تربیت معلم از نگاه مدیران مدارس [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 39-64]
ن
-
نابرابری جنسیتی
بررسی رابطه نابرابری جنسیتی با سلامت روان دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 19-31]
-
نارساخوانی
ارزیابی آموزش مداخلهای راهبردهای دقت دیداری و شنیداری بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 49-39]
-
نظریه پیچیدگی
دلالتهای نظریه پیچیدگی برای برنامه درسی [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 68-51]
-
نگرش
مقایسه نگرش و سواد رایانهای معلمان زن و مرد مدارس هوشمند در استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات در فرایندهای آموزشی و اداری [دوره 8، شماره 2، 1402، صفحه 15-1]
و
-
ویتگنشتاین دوم
تأملی معرفتشناختی بر آموزش درس «علوم تجربی» با تکیه بر دیدگاه ویتگنشتاین دوم [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 15-37]
ه
-
همهگیری کرونا
چگونه توانستم با استفاده از ساخت پادکست دانشآموزم را به ارسال تکالیف صوتی علاقهمند کنم؟ (اقدام پژوهی در شبکه آموزشی شاد) [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 33-50]
-
هویت
بازنمایی هویت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 79-103]
-
هویت اجتماعی
شناسایی چالشها و راهکارهای فرآیند شکل گیری هویت اجتماعیفرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: موردمطالعه، استان هرمزگان [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 105-128]
-
هویت فرهنگی
شناسایی چالشها و راهکارهای فرآیند شکل گیری هویت اجتماعیفرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: موردمطالعه، استان هرمزگان [دوره 8، شماره 3، 1402، صفحه 105-128]
ی
-
یادگیری پایدار
بررسی تأثیر آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری پایدار مباحث زمین شناسی کتاب علوم تجربی متوسطه اول منطقه خزل شهرستان نهاوند [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 1-17]
-
یادگیری معکوس
بررسی تأثیر آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری پایدار مباحث زمین شناسی کتاب علوم تجربی متوسطه اول منطقه خزل شهرستان نهاوند [دوره 8، شماره 1، 1402، صفحه 1-17]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد